måndag 24 maj 2010

airbrush mallar + mc manus test

satt igår och skar ut mallar till målningsarbetet framöver. Tycker att vanligt OH papper e för mjuka så jag använder mig av laminerings plast som jag laminerar för att sedan skära ut mallen med rakblad.
tittade även förbi verkstaden för att titta till de 10 nya betena, såg finfina ut efter 2 lager lack, nu e det bara grunda, måla och lacka sen e dem klara!
PA på lundgrens testade betet (mc manus) i lör och tyckte attdet var riktigt bra! Skoj!

6 kommentarer:

Lisa sa...

Asså Micke... är du pappaledig verkligen? Eller lämnar du honom i smyg till dagis :)

micke sa...

Såklart han e på dagis och på kvällen e han på minisats men säg inget till sara. :)

Lisa sa...

jag visste det!!!! :)

Maran sa...

Ja här finns det tydligen tid att snickra o måla o blogga o hela helvete! Inte konstigt att Caesar är så smal... :)

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack

micke sa...

Kul att du hittade vad du letade efter.
// micke