onsdag 4 januari 2012

Summering Caesar Lures 2011

Så var även 2011 till historien, tycker att det har varit ett bra år, fått ok med fisk, men inte ngn rejäl toppfisk (väntar men den till i vår) Betestillverkning har rullat på och jag tycker att jag utvecklas för varje bete som lämnar hjulet, nytt för 2011 var sjunkande Caesar tail som levererade väldigt mkt fisk samt spinnster spinnarna som även fick smaka mkt tänder. Även kundfångster har ökat och jag har fått mkt bra kritik i sammband med fina inskickade fångstbilder. Tävlingarna iår vanns av Richard Kullmer (tyngsta fisk), Stefan Lundholm (längsta fisk) samt av Roger karlsson (flest inskickade fångstbilder) grattis till varsit bete. 2012 ska jag börja med en resa till Asien, blir borta från 17jan till 23e mars, ska bli riktigt skönt att få lite värme och familjetid. När Jag kommer hem så blir det full fart i verkstaden inför vårens bravader. nyheterna för 2012 blir bla ett topwater bait, burns crank samt en shallow variant av Caesar tailen. Får inte glömma bort framgångarna med Karma 2011 samt buster cancer hjälpen. Ett stort tack till alla kunder, kompisar, Lundgrens, matton.se, sportfiskeboden i Täby, Sara och alla som kommit med bra ideér och tipps. Må 2012 bli ett kanonår för er alla! Skitfiske// M Tyngsta gädda 6.2kg (ej richard på bilden) tagen på en Caesar Tail
Längsta gädda 95cm, tagen av Stefan Lundholm på en spinnster wb
flest inskickade bilder, Roger carlsson (skickade in ett 10 tal bilder)

Inga kommentarer: