tisdag 6 augusti 2013

Jag Lever!

Halloj!
Som ni sett har det inte vart ngt frekvent bloggande under Juli månad, har haft semester från typ allt vilket kändes väldigt bra.
Har typ endast varit med mina barn och ThePikeFather Klas Har starka funderingar på att adoptera Klas, får se vad han tycker om det.
Det har blivit lite fiske ivf. Åkte på en mini Sverige semester med klabbe och besökte Västervik-Karlskrona-Karlstad-Hagfors-Stavsnäs
Fisket var helt ok, klas drog en fin 8+ i V-vik och vi hade bra mängdfiske i KarsKrona och Stavsnäs. Karlstad och Hagfors var mkt trevliga och roliga fisketurer men inget bra fiske.
Beten som levererade bäst under resan var Big Mcmanus tail samt Curtis.
Den som vill läsa mer om vår Sverige resa kan hålla koll på TPF Klas blogg där det lär stå mkt mkt mer saker samt massa fler bilder.

Ett stort tack till:

*Cristian fridh, för en kul tripp i V-Vik(som vanligt)

*Dragsö Camping i Karlskrona, för bra hotspots.

*Mattias Epperlein i Karlstad, för trevligt fiske samt Karlstad by night.

*Hagfors Boys-Fredrik Gullberg och Peter(tror det blev rätt namn), för en väldigt underhållande fisketur, historierna om spritmannen kommer jag aldrig glömma :)

*Klas, för fantastiskt bra sällskap och för att du återigen tar den största fisken.

*Volvo V70, för att du lät oss sova i dig när vi var hemlösa.


Nu kommer det att byggas beten, både gummi och trä, så om nån känner för att beställa ngt kul så hör av er till mig på mikael.hedsen@hotmail.com eller 0707977895

Som vanligt så tog jag typ knappt några kort, förutom sista dagen då vi fiskade i mitt hemmavatten.
här kommer dem:









Tog med ett kort på "Lilla" Caesar som för första gången kört båt. Fantastiskt!

1 kommentar: