onsdag 18 september 2013

Karma13

Tjena!

Då var det hög tid att dra igång årets upplaga av Karma som finurligt nog kallas för Karma13.
För er som inte Känner till vad karma13 är och går ut på så kan jag kortfattat förklara det:
Karma13 är en Insamling av fiskerelaterade produkter/tjänster/upplevelser som i början av december auktioneras ut på tradera och alla pengar går oavkortat till Unicef. Förra året så skänktes 24928kr och jag hoppas att vi ska kunna bräcka det iår.
Detta är 5e året och jag har några trevliga nyheter för Karma13 som kommer att presenteras inom kort.

Så e du betesbyggare, företagare inom sportfiske eller "bara" en god medmänniska som känner att du vill skänka ett gäng av dina dammiga beten som i slutändan kommer att rädda liv.

Skicka ett mail till mig på mikael.hedsen@hotmail.com och skriv vem du e och vad du kan tänka dig att skänka.

Jag kommer att uppdatera utvecklingen med Karma13 här på bloggen men främst på Instagram, så sök på caesarlures och tryck följ så missar du inget.

Inga kommentarer: