tisdag 30 april 2013

CL-Custom Wobbler = priset till bloggföljaren 2012

Varje år så har jag en tävling som kallas för bloggföljaren.
Måste vara en av dem lättaste tävlingarna att vara med i. Bara att bli följare till min blogg och sen den 31jan så lottar jag ut en vinnare bland följarna.
2012 så tog Henrik Hagberg aka Bullarn hem priset.
Henrik är en kille som har trolling närmst hjärtat.
Efter ett samtal med Henrik så kom vi fram till att han skulle få en oneoff Custom CL Wobbler i pris.
Nu i dagarna blev jag klar med vinstbetet och här e resultatet.
En 21 cm lång flytande killer.
Om du vill få chansen till att vinna 2013 års bloggföljar bete så bli följare redan idag!




Här e en kort filmsekvens på hur betet rör sig i vattnet.




Grattis Henrik och Jag hoppas att du kommer att få många trevliga stunder med detta bete.

Besök gärna Henriks blogg. klicka här


Inga kommentarer: