onsdag 9 maj 2012

Veckans tips: Doftmedel för gädda.

Pro Cure predator gel.

Doftmedel pratas det ganska mkt om, själv var jag ganska tveksam men efter att jag börjat använda " Pro-cure predator super gel " så har jag fastnat.
Denna gel smetar jag på tailar, jerkbeten, spinnerbaites alltså på allt som är i vattnet.
Till skillnad från spray så sitter denna gel fast på betet under hela fisketuren och jag anser att jag får mer fisk med denna produkt på betet.
Ett stort + är att den luktar inte lika starkt (för dem mänskliga näsan)som andra doftmedel samt att inte hela fiske trunken blir ned sölad som det brukar bli när man använder liknande produkter i sprayformat.
Den räcker länge och kostar ca 170bagis. finns i välsorterade fiskebutiker. Bla på sportfiskeboden i Täby.




Inga kommentarer: