onsdag 24 oktober 2012

Uppdatering!

Dax för en uppdatering:

*Karma12 rullar på och i nästa vecka kommer jag lägga ut bilder på beten och andra fina saker som folk skänkt.

*Betesbyggandet är i full gång, har 8 st beten som hänger i hjulet och blir färdighärdade idag. det är 6 st Big Mcmanus Tail och 2 vanliga.
Just Big mcmanus tail(goober och paddel) håller jag och några utvalda på att provfiskar. Det jag med säkerhet vet är att den kommer att finnas med i 1a femman inom snar framtid.
Bilder på dem nya betena kommer inom kort.

*Imorn blir det Trosa fiske med Guiden Ronny Andén , med mig har jag vapendragarna Klas aka The pike father och Eskilstuna gäddornas stora skräck Roger Karlsson. Ska bli grymt roligt. Fortsättning följer...


*Ni som missade Mr falklinds dokumentär "Den gamle och havet" kan kolla på den här

Inga kommentarer: