torsdag 13 december 2012

Karma12 postat och klart.

Nu är allt inlämnat på lokala postkontoret. vissa av fraktkostnaderna blev billigare och vissa blev dyrare. självklart så går allt överskott till totalsumman.
Allt skickas som ekonomi brev(billigaste varianten) om ngn skulle få fel prylar eller om ngt annat skulle strula så hör av er till mig bums.
Anledningen till att det dröjt är att vissa är sega på att betala (samma sak varje år).
Hur svårt kan det vara att gå in på sin internet bank och föra över beloppet? Bad om att pengar skulle sättas in asap, så att betena skulle skickas ut fort och att jag kan sätta in pengarna till unicef så att jag får diplomet(som sen skickas till alla berörda) och alla blir nöjda och glada.
Om det e så att man fått "oväntade räkningar" eller ngt annat som gör att man inte kan betala inom vad jag kallar "rimlig tid" så är det bara att maila mig med en gång och var ödmjuk så kan jag lägga ut deg så länge.
Sånt här tar massa onödig tid som kan läggas på vettigare saker.


Dem flesta av er har varit väldigt snabba och skött er exemplariskt och ni ska ha ett stort tack för detta.

Stort tack till King of mälaren som skänkte 1000kr från lottförsäljningen på tävlingen.
Även ett stort tack till Hans Nordin som skänker en till ismete bok som säljs för 400 till en person som inte kunde vara med under auktionstiden.
Slutsumman kommer inom kort.



ps:E fortf en som inte betalat för ett bete till Karma11.

MVH Micke

Inga kommentarer: