måndag 26 september 2011

Fisket i helgen

Tog mig en tur i helgen med min goda vän fille. Gäddorna var inte direkt på hugget men vi skrapade ihop några gäddor i båten ivf samt några som släppte samt följare. Andra intressanta händelser denna dag var att vi såg en simmande älg som var mitt ute på fjärden samt att vi blev hotade av en idiot gubbe som tyckte vi fiskade för nära(ca 75m) från hans brygga... Jag har gevär, blev hans avslutingsfras till oss. Bara så att du(gubbjävel) så kommer du att få påhällsning av antingen några killar i svart eller några i blått. Här kommer lite bilder: Snipa med en mcmanus tail i käften:
En till
Dagens största...
Fick ett hårt hugg som var borta lika fort som det kom, när jag vevade in så såg jag detta...
Första kastet med denna spinnare (spinnster cb) resulterade i en liten och trött sak.
Skitfiske// Micke

Inga kommentarer: